بیمارستان رازی اهواز دچار موج انفجار شد

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 19:21
ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بی‌وقفه ادامه دارد. 
در ادامه حملات رژیم صهیونی آمریکایی به خاک ایران، مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز، امروز جمعه ۱۵ اسفندماه دچار موج انفجار شد.
 
به گزارش ایسنا بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اصابت چندین پرتابه حوالی این مرکز و ایجاد موج انفجار، موجب اضطراب و نگرانی بیماران شد اما با کنترل و مدیریت شرایط و تداوم فعالیت کادر درمان، وضعیت هم‌اکنون پایدار است. 
 
همچنین ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بی‌وقفه ادامه دارد. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.