فعالیت حضوری ادارات زنجان با ۳۰ درصد کارکنان آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 17:12
زنجان- استانداری زنجان اعلام کرد:ادارات استان زنجان با ۳۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر،  در اطلاعیه روابط عمومی استانداری زنجان آمده است:بنا به دستور استاندار زنجان فعالیت کلیه ادارت دولتی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۳۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند همچنین رده‌های مدیریتی استان نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.