دو ستاره ملی پوش پرسپولیس آماده بازگشت شدند

خبرورزشی جمعه 15 اسفند 1404 - 15:51
دوره مصدومیت دو مدافع ملی پوش پرسپولیس به پایان رسیده است.

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل و به خصوص در دور برگشت،مصدومیت های طولانی و زیاد بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بود. تقریبا در همه بازی ها پرسپولیس با تیمی ناقص وارد زمین شد و نتایج بدی هم گرفت. محمد حسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی دو ستاره ملی پوش پرسپولیس جزو آخرین بازیکنان این تیم بودند که مصدوم شدند و در چند بازی گذشته هم غیبت داشتند.

در صورت برگزاری دیدار مقابل ذوب آهن هم قرار نبود این دو در ترکیب قرار بگیرند و جایی در لیست نداشتند. با این حال مصدومیت محمدی و کنعانی زادگان به پایان رسیده و این دو بازیکن که نقش مهمی در خط دفاعی پرسپولیس داشتند، آماده بازگشت به میادین شدند؛ هرچند تعطیلی رقابت های لیگ برتر باعث می شود تا ستاره های لیگ برتری فعلا نه تمرین گروهی داشته باشند و نه در مسابقه ای شرکت کنند. 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.