فرماندار دیّر: نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 13:34
بوشهر- فرماندار دیّر با بیان اینکه کمبودی در سطح بازار شاهد نیستیم گفت: نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلیرضا سجادی صبح جمعه به همراه تعدادی از مدیران، به‌صورت سر زده از نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و جایگاه پمپ بنزین بازدید کرد.

هدف از این بازدید نظارت مستقیم فرماندار بر توزیع و وجود اقلام اساسی مردم بود.

فرماندار دیّر در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار این شهرستان به وفور یافت می‌شود و هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی از همشهریان و مسافران خواست، تخلفات مانند گران‌فروشی یا کم‌فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ یا ستاد تنظیم بازار شهرستان گزارش دهند تا سریعاً رسیدگی شود.

فرماندار دیّر: نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود

سجادی با بیان اینکه مردم از خریدهای هیجانی پرهیز کنند، تاکید کرد: حفظ آرامش بازار، مهم‌ترین مأموریت مجموعه مدیریتی شهرستان بوده است و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: جای هیچ‌گونه نگرانی بابت تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم نداریم.

فرماندار دیّر گفت: سوخت به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده و جایگاه‌های سوخت‌رسانی در سراسر شهرستان، مشکلی در تامین سوخت به‌ویژه بنزین ندارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.