افزایش ظرفیت تردد ریلی و اتوبوسی بین مشهد - تهران 

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 12:05
مشهد- فرماندار مشهد گفت: ظرفیت حمل و نقل مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی و اتوبوس بین شهری در روزهای جنگ با هدف تسهیل جابجایی هموطنان بین شهرهای مشهد و تهران افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن حسینی اظهار کرد: در حال حاضر حدود هزار دستگاه اتوبوس بین شهری در حوزه حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان خراسان رضوی فعال هستند که افزون بر ۴۰۰ دستگاه از این تعداد روزانه به مسیرهای برون استانی عزیمت می‌کنند.

فرماندار مشهد بیان کرد: به طور معمول ظرفیت خدمات رسانی این ناوگان در مسیر مشهد به تهران ۸۰ سرویس روزانه است که در روزهای نخست جنگ برای تسهیل ترددها از تهران این رقم به ۱۲۰ سرویس روزانه افزایش یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۹ رام قطار مسافربری با حدود ۲۷ هزار نفر جابجایی در شبانه روز به صورت رفت و برگشت از ۳۱ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند.

حسینی عنوان کرد: در این روزها ظرفیت جابجایی مسافر از تهران به مشهد چهار درصد افزایش داشته است، این اقدام از طریق افزایش تعداد واگن های متصل به قطارها صورت گرفته است.

فرماندار مشهد گفت: علاوه بر این یک رام قطار فوق العاده مسافربری نیز در مسیر بندرعباس به مشهد اعزام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.