فرماندار کرمانشاه: نظارت میدانی بر نانوایی‌ها و بازار ادامه دارد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 10:09
کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به تداوم بازدیدهای میدانی از بازار گفت: رصد وضعیت نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی با هدف کنترل بازار و افزایش رضایت مردم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مبیّن، فرماندار کرمانشاه صبح جمعه، در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان و نظارت بر روند تأمین و عرضه کالاهای اساسی، بازدیدهای میدانی خود از واحدهای صنفی را ادامه داد.

وی نیز با حضور در تعدادی از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در مناطق حاشیه غربی شهر کرمانشاه، از نزدیک روند فعالیت این واحدها را مورد بررسی قرار داد.

در جریان این بازدیدها، فرماندار کرمانشاه وضعیت تأمین، میزان عرضه، کیفیت و قیمت نان و سایر اقلام غذایی را بررسی و با شهروندان حاضر در محل نیز گفت‌وگو کرد تا میزان رضایت مردم از شرایط بازار و نحوه ارائه خدمات ارزیابی شود.

این بازدیدها در ادامه برنامه‌های نظارتی مدیریت شهرستان برای پایش مستمر بازار، اطمینان از تأمین مناسب کالاهای مورد نیاز مردم و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی در واحدهای صنفی انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.