رفع اشکال ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر گچساران

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 00:47
دوگنبدان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر گچساران رفع اشکال و مجدد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی با اشاره به اینکه در نتیجه فرسودگی تأسیسات برقی ایستگاه پمپاژ امامزاده جعفر گچساران، تابلوهای ایستگاه پمپاژ در ۱۲ اسفند دچار آتش سوزی و از مدار بهره برداری خارج شدند.

وی اظهار کرد: بعد از این حادثه ، عملیات راه اندازی دو دستگاه الکتروپمپ رزرو ایستگاه مجددا راه اندازی و تعمیر اساسی شیرآلات خروجی, شیر یکطرفه و تعمیرات کلکتور خروجی از ظرفیت بهره برداری شهرستان و ستاد انجام و اکنون۷۰ درصد از ظرفیت ایستگاه پمپاژ بازیابی و وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان با راه اندازی الکتروپمپ ها تعداد ۵ فقره شکستگی خط انتقال نیز تعمیر شد.

وی تصریح کرد: با این اقدام آب وارد شبکه توزیع شد و در حال حاضر نگرانی بابت تأمین آب شرب شهر دوگنبدان وجود ندارد.
رضایی یادآور شد: همچنین پیگیری برای راه اندازی کامل و استفاده از تمام ظرفیت ایستگاه پمپاژ در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.