ارتش: انتقام ناوشکن دنا را می‌گیریم

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 22:31
ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که انتقام ناوشکن دنا را خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: حمله ناجوانمردانه به ناو دنا در حدود 2000 مایل دورتر از میدان جنگ و به شهادت رساندن دانشجویان جوانی که در مأموریت آموزشی و در حال بازگشت از رزمایش صلح میلان 2026 بودند، نشان داد که استکبار جهانی، تابع هیچ‌یک از قواعد بین‌المللی نیست.

نیروی دریایی آمریکا، در این تهاجم وحشیانه و غیرانسانی، در صدها مایل دورتر از منطقه جنگ، بدون اخطار قبلی، بار دیگر قواعد عرفی و حقوق بشردوستانه و مقررات دریانوردی بین‌المللی را زیر پا گذاشت.

شهادت سرخ آن جوانان عزیز و سفیران ایران اراده ملت بزرگ و رزمندگان اسلام را برای انتقام خون پاک همرزمان خود قوی‌تر می‌سازد.

رزمندگان دلاور ارتش هم‌قسم با هم و مصمم‌تر از گذشته به‌یاری خداوند متعال، دشمنان آمریکایی صهیونی را پشیمان خواهند کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.