لاین جنوبی آزادراه خرم‌آباد بروجرد پس از مرمت بازگشایی شد

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 17:58
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از پایان عملیات مرمت لاین جنوبی آزادراه خرم‌آباد – بروجرد خبر داد و اعلام کرد تردد در این مسیر از سر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اعلام کرد لاین جنوبی آزادراه خرم‌آباد – بروجرد که در پی حملات شب گذشته آسیب دیده بود، پس از انجام عملیات مرمت بازگشایی شد.

مهدی مجیدی ظهر ادامه داد :  عملیات مرمت لاین جنوبی این آزادراه به پایان رسیده و اکنون امکان تردد عمومی در این مسیر فراهم شده است.

وی با اشاره به آسیب وارد شده به این محور در جریان حملات شب گذشته افزود: آزادراه خرم‌آباد – بروجرد شب گذشته هدف حملات صهیونیستی – آمریکایی قرار گرفت، اما با تلاش و اقدام سریع دستگاه‌های مسئول، عملیات ترمیم و بازسازی در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، در حال حاضر این محور برای تردد عموم مردم بازگشایی شده و ترافیک در آن جریان دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.