آمادگی بیمارستان‌های مشهد در شرایط جنگی و لغو مرخصی‌های کادر درمان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 17:27
مشهد- فرماندار مشهد گفت: در حال حاضر بیمارستان‌های مشهد در حالت آماده باش هستند و تمام ماموریت‌ها و مرخصی‌های پزشکان و کادر درمان لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن حسینی اظهار کرد: هر روزه در دو نوبت جلسه برگزار می‌کنیم و همه موارد و شرایط را رصد می‌کنیم. خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مشهد هیچ مشکلی وجود ندارد و دارو به اندازه کافی تهیه شده و آماده است.

فرماندار مشهد درباره وضعیت بیمارستان‌ها در شرایط جنگی، ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان‌های مشهد در حالت آماده‌باش هستند. تمام ماموریت‌ها و مرخصی‌های پزشکان و کادر درمان لغو شده و همه برای شرایط جنگی آماده هستند و در این زمینه نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

حسینی با بیان اینکه محل‌های اسکان زائران در مشهد پیش‌بینی شده است، تاکید کرد: ما کاملا آماده هستیم تا شاهد حضور دوباره زائران در شهرستان مشهد باشیم و همه‌ پیش‌بینی‌های لازم برای حضور مسافران انجام شده تا بدون نگرانی از آن‌ها استقبال کنیم.

فرماندار مشهد تصریح کرد: برای شهرستان مشهد پناهگاه‌های متعددی در سطح شهر پیش‌بینی شده است. این پناهگاه‌ها در ساختمان‌های مستحکم، زیر پارکینگ‌ها و زیرزمین‌ها تعبیه شده و تابلوهایی برای اطلاع‌رسانی محل پناهگاه‌ها به زودی در سطح شهر نصب خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.