وداع تیم ملی فوتبال بانوان ایران با جام ملت‌های آسیا پس از شکست مقابل استرالیا

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:51
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در دومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، مقابل تیم ملی استرالیا تن به شکست داد. این مسابقه که به میزبانی کشور استرالیا برگزار شد، با برتری میزبان به پایان رسید تا شانس صعود ایران به دور بعدی مسابقات از دست برود.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا شکست خورد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی بانوان از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) در دومین بازی خود در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا که در کشور استرالیا برگزار می‌شود به مصاف میزبان رفت و با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد. بدین ترتیب تیم کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.

شاگردان مرضیه جعفری که در مسابقه نخست نیز 2 بر صفر به کره جنوبی باخته بودند یکشنبه هفته آینده 17 اسفند در دیدار آخر مرحله گروهی به مصاف فیلیپین خواهند رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.