به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: در پی تجاوزات آمریکای جنایتکار و رژیم وحشی صهیونیستی در شب گذشته به یکی از مراکز نظامی شهرستان یزد، برادر پاسدار محمدرضا اروز، از پاسداران تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سپاه الغدیر این اطمینان را به مردم ولایت مدار و شهید پرور استان یزد میدهد که دوشادوش برادران خود در نیروهای مسلح ایران اسلامی تا تنبیه کامل متجاوزان به خاک سرزمینمان ایران عزیز و انتقام گرفتن از خون شهیدانمان از پای نخواهد نشست.
امشب همزمان با اجتماع بزرگ عاشوراییان یزد مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای مظلوم جنایت وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونی شهید محمدرضا اروز و شهید محمدمهدی آخوندی ابراهیم آباد با حضور خانوادههای معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار میشود.
این مراسم امشب در حسینیه امیرچقماق از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز میشود. ضمنا مراسمات تشییع و تدفین این شهدا متعاقبا اطلاعرسانی خواهد شد.












