رضا آقاعلیخانی،در گفتگو با خبرنگار مهر، با رد ادعاهای منتشر شده در برخی رسانهها و کانالها، اعلام کرد: ساختمان فرمانداری رباطکریم سالم است و هیچ گونه هجوم یا تجاوزی به آن صورت نگرفته است.
رضا آقاعلیخانی،در گفتگو با خبرنگار مهر، با رد ادعاهای منتشر شده در برخی رسانهها و کانالها، اعلام کرد: ساختمان فرمانداری رباطکریم سالم است و هیچ گونه هجوم یا تجاوزی به آن صورت نگرفته است.