مدیرکل غله هرمزگان: روند تولید آرد در کارخانه‌های استان استمرار دارد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:14
بندرعباس- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: روند تولید آرد در کارخانه‌های استان استمرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رمضان پور اظهار کرد: با وجود استمرار حملات وحشیانه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در هرمزگان، با توجه به تدابیر و تمهیدات پیش‌بینی شده و تلاش‌های گسترده به عمل آمده، تمام کارخانه‌های آردسازی استان مشغول به کار هستند و روند تولید آرد در آنها به صورت کامل استمرار دارد.

رمضان‌پور تأکید کرد: هیچ‌گونه مشکلی در تولید و توزیع آرد در سطح استان وجود ندارد و تمامی فعالیت‌های جاری به طور پیوسته ادامه دارد و علاوه بر آردرسانی مستمر، توزیع کالاهای اساسی در شریان‌های زمینی استان در شمال خلیج فارس به صورت شبانه‌روزی در جریان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.