استاندار هرمزگان: تمام قد در میدان هستیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:08
بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: تمام قد در میدان هستیم؛ هم میدان دفاع، هم میدان خدمات‌رسانی.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری در بازدید از بنادر هرمزگان و گمرک شهید رجایی اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم با حضور موثر در میدان به تکلیف خویش عمل کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: دشمن به‌دنبال تفرقه و تجزیه ایران است و حضور میدانی ما در موقعیت های مختلف این توطئه را خنثی خواهد کرد.

آشوری با اشاره به پاسخ مقتدرانه و کوبنده نیروهای مسلح به تجاوز آمریکایی_صهیونی تاکید کرد: ما تمام قد در میدان دفاع و میدان خدمات‌رسانی به مردم پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی موردنیاز مردم به میزان کافی تامین شده است، گفت: رصد روزانه بازار، بازدید و سرکشی از فروشگاه ها با هدف نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.