شهادت دو رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در دفاع از حریم امنیت ایران اسلامی

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:46
سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام اعلام کرد : دو تن از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در نبرد عاشورایی با دشمنان آمریکایی _صهیونیستی به فیض شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام متن بیانیه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

بِسْمِ رب الشهدا و الصدیقین 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

مردم شریف، بصیر و ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری، دو تن از فرزندان شما در حال آمادگی نبرد عاشورایی با دشمنان قسم خورده  آمریکایی _ صهیونیستی انقلاب اسلامی مشغول خدمت و مجاهدت خالصانه و صادقانه و مجاهدت‌های فداکارانه بودند که بر اثر اصابت پرتابه دشمنان به فیض شهادت رسیدند.

سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام، اعلام کرد: این شهادت ها نه تنها رخنه ای در عزم راسخ ما ایجاد نخواهد کرد بلکه ما را برای این راه و دفاع از میهن اسلامی مصمم تر خواهد کرد.

 اطلاعات تکمیلی برای آیین های تشییع شهدای عزیز مدافعان وطن متعاقبا به استحضار مردم شریف ، همیشه در صحنه و شهیدپرور استان خواهد رسید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.