نحوه برگزاری کلاس‌ها و آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:18
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نحوه برگزاری کلاس‌ها و آموزش حضوری و کارآموزی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد که بر اساس اطلاعیه شماره یک کمیته بحران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی کلاس‌ها و برنامه‌های آموزش حضوری و آزمون‌های دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، به جز کارورزان و دستیاران پزشکی و دانشجویان کارآموزی در عرصه پرستاری، اتاق‌عمل و هوشبری تا پایان اسفندماه ۱۴۰۴ برگزار نمی‌شود.

بر این اساس؛ تصمیم نهایی آموزش دانشگاه اوایل هفته آینده گرفته خواهد شد و درصورت هر تغییری در روند اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.