عکسی جالب از ابراهیم حاتمی‌کیا در همراهی با مردم

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:00
ابراهیم حاتمی‌کیا که با فیلم‌هایش به جنگ، مقاومت و وقایع سیاسی و اجتماعی واکنش نشان داده، با قلم و قدمش این روزها پای انقلاب ایستاده است.

همشهری آنلاین: انتشار تصویری در فضای مجازی از حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان سینما و تلویزیون، در مراسم راهپیمایی مردمی علیه متجاوزان به ایران در روز ۱۳ اسفند مورد توجه قرار گرفت.

عکسی جالب از ابراهیم حاتمی‌کیا در همراهی با مردم

حاتمی‌کیا در روزهای اخیر دل‌نوشته‌ای هم درباره حملات امریکا و اسرائیل به ایران نوشته بود:

یا شاهد

ما داغ تمامی تاریخ را یکجا دیده‌ایم.

داغ سیصد هزار لاله پرپر بوستان همیشه‌بهار ایران زمین.

داغ عروج امام شهیدان؛ خمینی کبیر (ره)،

داغ قاسم سلیمانی‌ها، محمدباقری‌ها، رشیدها، سلامی‌ها، حاجی زاده‌ها…،

و امروز؛ داغ شهادت مظلومانه دخترکان معصوم دبستان میناب و امیران و سردارانمان…،

و از همه جان سوزتر، داغ شهادت منادی دلسوز عزت و آقایی مردمان نجیب این میهن خدایی، آقایمان حضرت آیت الله امام خامنه ای (ره).

ما آن شقایق‌ایم، که با داغ زاده‌ایم!

ننگ‌مان باد، اگر در میان این مصاف ملت حسین با تمامی حرامیان یزید زمان، سر به دیوار کوفته، زانوی غم در بغل بگیریم.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی فیلم‌هایی چون «دیده‌بان»، «مهاجر»، «آژانس شیشه‌ای»، «بوی پیراهن یوسف»، «از کرخه تا راین»، «دعوت»، «به رنگ ارغوان» است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.