فرماندار سقز: هیچ‌گونه مشکل یا تعرضی در مرزهای سقز گزارش نشده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 13:55
سقز- فرماندار سقز گفت: تاکنون هیچ‌گونه مشکل یا تعرضی در مرزهای شهرستان سقز گزارش نشده و امنیت کامل در این مناطق برقرار است.

ضیاالدین نعمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه مشکل یا تعرضی در مرزهای شهرستان سقز گزارش نشده و امنیت کامل در این مناطق برقرار است.

وی با اشاره به برخی شایعات درباره وضعیت این شهرستان گفت: امنیت در مرزهای سقز به طور کامل برقرار است و در زمینه تأمین سوخت و مایحتاج عمومی مردم نیز هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: شهر سقز در آرامش کامل قرار دارد و زندگی روزمره مردم به شکل عادی در جریان است.

فرماندار سقز ادامه داد: همه واحدهای صنفی و مغازه‌ها باز هستند و خدمات‌رسانی به شهروندان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

نعمانی همچنین با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی بیان کرد: در زمینه تأمین سوخت و مایحتاج عمومی مردم نیز هیچ‌گونه کمبود یا مشکلی وجود ندارد و نیازهای شهروندان به صورت عادی تأمین می‌شود.

وی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات مربوط به مسائل امنیتی را صرفاً از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.