به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» امشب، سهشنبه ۱۴ اسفند ماه، ساعت ۲۱:۳۰ در میدان معلم (سهراه مسکن) کرمانشاه برگزار میشود.
این تجمع با هدف خونخواهی قائد اعظم، امام شهید سید علی خامنهای (رضواناللهعلیه) و همچنین دفاع از کیان ایران اسلامی برپا خواهد شد.
مردم ولایتمدار کرمانشاه در این اجتماع بزرگ، بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و انزجار خود را از دشمنان اسلام و ایران اعلام خواهند کرد.












