اجتماع «نحن منتقمون» در کرمانشاه

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:57
کرمانشاه-مردم کرمانشاه امشب، ۱۴ اسفند، در اجتماع بزرگ «نحن منتقمون» گرد هم می‌آیند تا ضمن دفاع از کیان ایران اسلامی، یاد و خاطره امام خامنه‌ای را گرامی داشته و خون‌خواهی ایشان را فریاد زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» امشب، سه‌شنبه ۱۴ اسفند ماه، ساعت ۲۱:۳۰ در میدان معلم (سه‌راه مسکن) کرمانشاه برگزار می‌شود.

این تجمع با هدف خون‌خواهی قائد اعظم، امام شهید سید علی خامنه‌ای (رضوان‌الله‌علیه) و همچنین دفاع از کیان ایران اسلامی برپا خواهد شد.

مردم ولایت‌مدار کرمانشاه در این اجتماع بزرگ، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و انزجار خود را از دشمنان اسلام و ایران اعلام خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.