حمله دشمن صهیونی_آمریکایی به بیش از ۱۵ مرکز درمانی

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:52
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: بالای ۱۵ مرکز درمانی مورد حمله دشمن صهیونی_آمریکایی قرار گرفته است.

بیش از ۱۵ مرکز درمانی مورد حمله دشمن صهیونی_آمریکایی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی در حاشیه اجتماع میدان ونک گفت: بالای ۱۵ مرکز درمانی مورد حمله دشمن صهیونی_آمریکایی قرار گرفته است و کادر درمان با وجود تهدیداتی که آنها را به مخاطره می‌اندازد، با رشادت و شجاعانه پای کار مردم هستند؛ الحمدالله روحیه کادر درمان بسیار بالاست و آرزوی آنها این است که روپوش سفیدشان کفن شهادتشان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد جامعه جهانی پزشکی در تجربه هدف قرارگرفتن بیمارستان‌های غزه خیلی انتظاری از جامعه بین المللی نیست که بخواهند اقدام جدی در خصوص حملات به کادر درمان در کشورمان انجام دهند؛ دشمن صهیونی_آمریکایی به هیچ کنوانسیون جهانی پایبند نیستند و مجامع بین المللی در خصوص غزه هیچ اقدام جدی انجام ندادند.

رئیس زاده افزود: حمله به مراکز درمانی، بمباران مجروحین و کشتن کادر درمان در غزه رخ داد و هیچ واکنشی نشان ندادند؛ این مجامع جهانی عروسک‌های خیمه شب بازی رژیم صهیونی_آمریکایی هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.