مورد اصابت قرار گرفتن یک فروند نفتکش آمریکایی

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:36
یک فروند نفتکش آمریکایی بامداد امروز در شمال خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت و هم اکنون این نفتکش در حال سوختن است.

مورد اصابت قرداد گرفتن یک فروند نفتکش آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که براساس قوانین و مصوبات بین المللی، زمان جنگ قوانین عبور و مرور از تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و همه باید تابع آن باشند.

همچنین بر اساس بیانیه سپاه، شناور‌های نظامی و تجاری و... متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشور‌های اروپایی و حامیان آنها اجازه تردد نخواهند داشت و در صورت رصد به مدد الهی مطمئنا مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.