کشتارگاه‌های دام و طیور آبیک فعال هستند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:31
آبیک- رئیس اداره دامپزشکی آبیک گفت: کشتارگاه‌های دام و طیور این شهرستان به صورت فعال در حال تولید بوده و نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صفرچی با اعلام این خبر اظهار کرد: نظارت‌های مستمر و شبانه‌روزی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان آبیک در کشتارگاه‌های دام و طیور انجام می‌شود تا سلامت فرآورده‌های خام دامی تضمین شود.

دکتر صفرچی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که کشور با آن روبه‌رو است، تمام تلاش همکاران اداره دامپزشکی این است که محصولات سالم و بهداشتی به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی افزود: نظارت دقیق بر روند کشتار، رعایت ضوابط بهداشتی و کنترل فرآورده‌های خام دامی در کشتارگاه‌ها به طور مستمر در حال انجام است تا شهروندان دغدغه‌ای در خصوص سلامت این محصولات نداشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.