آسیب به پایگاه اورژانس یافت‌آباد در پی حمله موشکی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:22
تهران- روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران از وارد شدن خسارت به پایگاه اورژانس یافت‌آباد بر اثر حمله موشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس استان تهران، در پی حمله موشکی به محدوده یافت‌آباد، یکی از پایگاه‌های اورژانس در این منطقه دچار آسیب شد.

آسیب به پایگاه اورژانس یافت‌آباد در پی حمله موشکی

بر اساس این گزارش، میزان دقیق خسارات وارده در دست بررسی است و جزئیات تکمیلی پس از ارزیابی‌های لازم اعلام خواهد شد.

آسیب به پایگاه اورژانس یافت‌آباد در پی حمله موشکی

گفتنی است نیروهای اورژانس همچنان در حالت آماده‌باش قرار دارند و خدمات امدادی در مناطق مختلف طبق روال در حال ارائه است.

آسیب به پایگاه اورژانس یافت‌آباد در پی حمله موشکی

آسیب به پایگاه اورژانس یافت‌آباد در پی حمله موشکی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.