اصابت موشک به نفتکش آمریکایی در شمال خلیج فارس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:19
سپاه پاسداران از هدف قرار دادن نفتکش آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اصابت موشک‌ به یک نفتکش آمریکایی شمال خلیج فارس خبر داد.

این نفتکش بامداد امروز در شمال خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفته و هم اکنون در حال سوختن است.

سپاه اعلام کرده است که قبلا گفته بودیم براساس قوانین و مصوبات بین المللی، زمان جنگ قوانین عبور و مرور از تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

همه باید تابع آن باشند و متذکر شده بودیم که شناور های نظامی و تجاری و... متعلق به امریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی و حامیان آنها اجازه تردد نخواهند داشت و در صورت رصد به مددالهی مطمئنا مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.