آماده ارائه خدمات در حوزه بهداشت هستیم

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:17
معاون بهداشت وزارت بهداشت از آمادگی کامل برای ارائه خدمات در حوزه بهداشت خبر داد.

آماده ارائه خدمات در حوزه بهداشت هستیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علیرضا رئیسی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: تمام همکاران ما مانند دوران کرونا، جنک ۱۲ روزه و هر اتفاقی که در کشور تجربه کرده‌ایم، آماده خدمت‌رسانی هستند.

او ادامه داد: تمام خدمات در کشور ارائه می‌شود و گزارش‌ها بیانگر این است که حتی تزریق یک واکسن به تعویق نیافتاده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: مردم برای دریافت هرگونه خدمات مراقبتی و بهداشتی مراجعه کنند و همکاران ما، منتظر شهروندان در حوزه‌های مختلف مانند واکسیناسیون و مراقبت از سالمندان، نوزادان و تمام گروه‌های سنی هستند.

رئیسی اظهار کرد: تمام همکاران ما، با اشتیاق در انتظار ارائه خدمت هستند و ما اعتقاد داریم که در کنار مردم از این بحران عبور می‌کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.