میدل‌ایست‌آی: دختر بچه های مدرسه میناب ۲ بار هدف قرار گرفتند / جنایت جنگی آمریکا و اسرائیل در ایران

رکنا پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:05
طبق این گزارش مدرسه مورد اصابت دو موشک قرار گرفت و موشک دوم دانش‌آموزانی را هدف قرار داد که از موشک اول نجات یافته بودند.
میدل‌ایست‌آی: دختر بچه های مدرسه میناب ۲ بار هدف قرار گرفتند / جنایت جنگی آمریکا و اسرائیل در ایران

به گزارش رکنا، طبق گزارش وبگاه انگلیسی میدل‌ایست‌آی، در حمله آمریکایی-اسرائیلی به مدرسه «شجره طیبه» میناب ۱۶۵ نفر شهید شدند و دختران دانش‌آموز دو بار هدف حمله موشکی قرار گرفت.

طبق این گزارش مدرسه مورد اصابت دو موشک قرار گرفت و موشک دوم دانش‌آموزانی را هدف قرار داد که از موشک اول نجات یافته بودند.

یکی از پزشکان هلال احمر با اشاره به مکالماتی که در آن زمان با بازماندگان داشته است، گفت: «وقتی اولین بمب به مدرسه برخورد کرد، یکی از معلمان و مدیر مدرسه گروهی از دانش‌آموزان را برای محافظت از آنها به نمازخانه منتقل کردند. مدیر مدرسه با والدین تماس گرفت و به آنها گفت که بیایند و فرزندانشان را بردارند. اما بمب دوم نیز به آن منطقه برخورد کرد. تنها تعداد کمی از کسانی که پناه گرفته بودند، زنده ماندند.»

 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.