مدیرعامل پرسپولیس: اوسمار رفته تا با خانواده برگردد

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 09:23
پیمان حدادی در صحبت‌هایی، از آخرین مکالمه رودرروی خود با اوسمار ویرا پرده برداشت.

به گزارش همشهری آنلاین پیمان حدادی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مهمان تلفنی یک برنامه تلویزیونی بود و در صحبت‌های کوتاه خود، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای جنگ ایران و آمریکا و اسرائیل، در خصوص خروج بازیکنان و مربیان پرسپولیس از کشور، گفت

چند روز پیش که بازیکنان و مربیان خارجی ما در حال ترک تهران بودند، آقای اوسمار گفت بزودی نه به تنهایی، بلکه به همراه خانواده‌ام به ایران بازخواهم گشت و امیدواریم مسابقات مجددا از سر گرفته شود.

صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس، از امیدواری او به بازگشت سرمربی برزیلی به ایران حکایت می‌کند. این درحالیست که سرنوشت ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر، هنوز مشخص نیست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.