
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ و اعلام کرد: اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به ترتیب با معلولان، بانوان باردار و یا دارای فرزند معلول یا ۶ سال و کمتر، کارکنان دارای مشکلات قلبی و ریوی و بیماریهای صعبالعلاج است.
بر این اساس، فعالیت دستگاههای عملیاتی ارائهدهنده خدمات ضروری در حوزههای بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتشنشانی، امنیتی، انتظامی و دفاعی شامل دورکاری نشده و مطابق با تصمیمات مراجع ذیصلاح خواهد بود.
این بخشنامه همچنین به استانداران اختیار داده است تا متناسب با شرایط موجود در مناطق گوناگون کشور و در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، درباره نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی ذیربط در استان خود، تصمیم گیری کنند.

