ابلاغ نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 06:56
مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های اجرایی مکلفند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوانین و مقرارت جاری، به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمات اصلی بدون وقفه و حضور نیروی انسانی متناسب در محل کار، به مردم ارائه شود.

ابلاغ نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان اداری و  استخدامی کشور بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ و اعلام کرد: اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به ترتیب با معلولان، بانوان باردار و یا دارای فرزند معلول یا ۶ سال و کمتر، کارکنان دارای مشکلات قلبی و ریوی و بیماری‌های صعب‌العلاج است.

بر این اساس، فعالیت دستگاه‌های عملیاتی ارائه‌دهنده خدمات ضروری در حوزه‌های بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش‌نشانی، امنیتی، انتظامی و دفاعی شامل دورکاری نشده و مطابق با تصمیمات مراجع ذیصلاح خواهد بود. 

این بخشنامه همچنین به استانداران اختیار داده است تا متناسب با شرایط موجود در مناطق گوناگون کشور و در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، درباره نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی ذیربط در استان خود، تصمیم گیری کنند.

ابلاغ نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی

ابلاغ نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.