پیام رئیس‌جمهور به سران منطقه: اولویت ما دیپلماسی بود اما دفاع حق ماست

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 20:31
دکتر مسعود پزشکیان با انتشار پیامی خطاب به سران کشورهای همسایه و منطقه، بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات اخیر تأکید کرد.

رئیس جمهور خطاب به سران کشورهای منطقه با بیان اینکه کوشیدیم با کمک شما و از طریق دیپلماسی از جنگ اجتناب کنیم نوشت: حمله نظامی آمریکایی صهیونی هیچ راه دیگری جز دفاع از خود برای ما باقی نگذاشت.

مسعود پزشکیان، در حساب کاربری خود در شبکه ایکس خطاب به سران کشورهای منطقه نوشت: روسای محترم کشور‌های دوست و همسایه، ما کوشیدیم با کمک شما و از طریق دیپلماسی از جنگ اجتناب کنیم، اما حمله نظامی آمریکایی صهیونی هیچ راه دیگری جز دفاع از خود برای ما باقی نگذاشت ما به حاکمیت شما احترام می‌گذاریم و هنوز هم معتقدیم آرامش منطقه باید به دست کشور‌های منطقه تامین شود.

تصویر پیام رسمی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران خطاب به سران کشورهای منطقه

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.