ذخایر بنزین و گازوئیل استان اصفهان در وضعیت مطلوب قرار دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 19:59
اصفهان - استاندار اصفهان با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر بنزین و گازوئیل در سطح استان، از رصد روزانه و تأمین لحظه‌ای این ذخایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد عصر چهارشنبه در حاشیه بررسی وضعیت تامین سوخت و انرژی در استان اصفهان، از وضعیت مطلوب ذخایر بنزین و گازوئیل استان خبر داد و اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت به صورت لحظه‌ای رصد می‌شوند و چنانچه ذخیره جایگاهی در طول روز به اتمام برسد، عملیات سوخت‌رسانی مجدد به صورت آنی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در زمینه اختصاص جایگاه‌های ویژه، عنوان کرد: ایستگاه‌های مشخصی در سطح استان و شهر اصفهان برای سوخت‌گیری خودروهای امدادی، سازمانی و ویژه تعبیه شده است تا خللی در خدمات‌رسانی آنها ایجاد نشود.

استاندار اصفهان با تأکید بر تداوم فعالیت واحدهای تولیدی و اقتصادی در شرایط فعلی بیان کرد: سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها، سازمان‌ها و واحدهای تولیدی استان به صورت مطمئن تأمین شده و روند نظارت بر این بخش با جدیت ادامه دارد.

وی تأکید کرد: فرمانداران موظف به بررسی و رصد روزانه وضعیت ذخیره و تأمین سوخت و انرژی موردنیاز بخش‌های مختلف در تمام شهرستان‌ها می‌باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.