حمله پهپادی حزب الله به چهار پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 19:33
حزب الله لبنان برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی چهار پایگاه عین شیمر، تل هشومیر، حیفا و رامات دیوید را در سرزمین های اشغالی هدف حملات گسترده پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاعلام الحربی، حزب الله لبنان امروز چهارشنبه در پاسخ به تجاوزات و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی پایگاه ها و مراکز نظامی این رژیم را در سرزمین های اشغالی هدف حملات پهپادی قرار داد.

در بیانیه های حزب الله درباره این عملیات ها آمده است: در پاسخ به تجاوز مجرمانه اسرائیل به ده‌ها شهر و شهرک لبنانی و ضاحیه جنوبی بیروت، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۳۰ بامداد امرز پایگاه دفاع هوایی- موشکی «عین شیمر» را در ۷۵ کیلومتری مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی در شرق «الخضیره» با اسکادرانی از پهپادهای انفجاری هدف قرار دادند.

پایگاه «تل هشومیر» به عنوان مقر فرماندهی ستاد ارتش در جنوب شرق تل آویو در فاصله ۱۲۰ کیلومتری مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی ساعت ۱۴:۰۰ هدف حمله پهپادهای انفجاری قرار گرفت.

مجاهدان مقاومت اسلامی همچنین ساعت ۱۴:۰۰ پایگاه هوایی حیفا را با اسکادرانی از پهپادهای انفجاری هدف قرار دادند.

در عملیاتی دیگر، پایگاه هوایی «رامات دیوید» ساعت ۱۴:۰۰ با پهپادهای انفجاری هدف قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.