به گزارش همشهریآنلاین، این منبع آگاه گفت: ایران هیچ تردیدی بر تنبیه پی در پی دشمن ندارد و این خبرسازی ها بیش از هرچیز از احساس ناتوانی رو به افزایش آمریکاییها در حوزه نظامی حکایت میکند.
به گزارش همشهریآنلاین، این منبع آگاه گفت: ایران هیچ تردیدی بر تنبیه پی در پی دشمن ندارد و این خبرسازی ها بیش از هرچیز از احساس ناتوانی رو به افزایش آمریکاییها در حوزه نظامی حکایت میکند.