عیادت استاندار و رییس دادگستری قم از مجروحان حمله آمریکایی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 19:03
قم- استاندار قم و رئیس دادگستری استان با حضور در بیمارستان‌های قم ضمن عیادت از مجروحان در جریان آخرین روند خدمات رسانی درمانی به آنها قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی حمله آمریکایی صهیونی به استان قم پر روز گذشته، متاسفانه ۳۰ نفر مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و خدمات درمانی بر روی آنها انجام شد.

اکبر بهنام جو استاندار قم و حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس دادگستری استان با حضور در بیمارستان‌های قم ضمن عیادت از مجروحان در جریان آخرین روند خدمات رسانی درمانی به آنها قرار گرفتند.

علی ابرازه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این بازدید، گزارشی از خدمات و جانفشانی های کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمت به مردم در شرایط جنگ ارائه کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.