معاون پرستاری وزارت بهداشت از کودکان مجروح جنگ اخیر عیادت کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:45
معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در بیمارستان مفید از کودکان مجروح در جریان تجاوز اخیر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت مهر عباس عبادی در این بازدید، با حضور بر بالین کودکان مجروح و گفت‌وگو با خانواده‌های آنان، ضمن آرزوی شفای عاجل برای این بیماران، بر بسیج همه ظرفیت‌های پرستاری و درمانی برای ارائه خدمات مطلوب و مستمر تأکید کرد.

وی همچنین با ابلاغ سلام و خداقوت وزیر بهداشت به پرستاران، پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی، از تلاش‌های شبانه‌روزی و متعهدانه کادر سلامت در مدیریت شرایط ناشی از حملات اخیر قدردانی کرد و گفت: جامعه پرستاری کشور همچون گذشته، در خط مقدم خدمت‌رسانی ایستاده و با روحیه‌ای جهادی، از سلامت مردم صیانت می‌کند.

در ادامه این بازدید، فرآیند رسیدگی به سایر بیماران بستری نیز مورد بررسی قرار گرفت و بر حفظ کیفیت مراقبت‌های پرستاری، تقویت هماهنگی تیم درمان و تداوم ارائه خدمات ایمن و استاندارد تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.