حاج علی بیگی: ۲ غیرنظامی در اراک به شهادت رسیدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:36
اراک- فرماندار اراک گفت: در جریان حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکی از واحدهای غیرنظامی در شهرستان اراک، ۲ نگهبان به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر عبدالرضا حاج علی بیگی اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه در جریان حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکی از واحدهای غیرنظامی در شهرستان اراک، ۲ نگهبان در آن به شهادت رسیدند.

وی افزود: باتوجه به این که این دو شهید اهل شهرستان اراک نبودند، پیکرهای آن ها به استان های خودشان منتقل شد.

فرماندار اراک گفت: به جز این ۲ شهید، هیچ فرد دیگری در سطح شهرستان اراک شهید و یا زخمی نشده است.

حاج علی بیگی بیان کرد: در حملات روز شنبه به برخی مناطق شهرستان اراک نیز خوشبختانه هیچ گونه تلفات و مجروحیتی نداشتیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.