به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی ظهر چهارشنبه در جریان سفر سرزده به غرب مازندران و در نشست مسئولان نوشهر و چالوس با اشاره به اقدامات انجامشده برای حفظ ثبات بازار اظهار کرد: فعالسازی سردخانه زیر صفر یکی از برنامههای مهم در راستای پشتیبانی از تأمین کالاهای اساسی و جلوگیری از نوسانات احتمالی است.
وی با بیان اینکه امروز از این مجموعه بازدید شده است، افزود: قراردادهای مرتبط در حال نهایی شدن بوده و با بهرهبرداری از این ظرفیت، روند ذخیرهسازی و توزیع اقلام مورد نیاز مردم ساماندهی بهتری خواهد یافت.
استاندار مازندران تأکید کرد: هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی استان وجود ندارد و نظارت بر بازار با جدیت ادامه دارد.












