استاندار لرستان: کادر درمان در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی هستند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:00
خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: کادر درمان مانند خط مقدم جنگ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در بازدید از یکی از مراکز درمانی استان که کار رسیدگی و مراقبت از بیماران و مجروحان جنگی را انجام می‌دهد، گفت: کادر درمان استان مانند نیروهای خط مقدم جنگ، مشغول خدمت و درمان مجروحان جنگ و بیماران هستند.

شاهرخی اظهارداشت: خوشبختانه همه امکانات و تمهیدات در این زمینه از قبل پیش‌بینی شده است.

وی ادامه‌داد: رضایت عمومی و کامل از خدمت رسانی و فعالیت‌های کادر درمان دراین حوزه حاصل شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: روحیه کادر درمان استان نیز بسیار بالا و قابل تحسین می‌باشد.

شاهرخی با بیان اینکه کادر درمان استان با تعهد اخلاقی و تخصصی به خدمت‌رسانی به مردم و مجروحین مشغول هستند، گفت: این روحیه و تعهد کادر درمان و عموم مردم استان نیز جای سپاس و تقدیر فراوان دارد.

وی افزود: خوشبختانه مجروحین عزیز و بیماران نیز با روحیه بالا در حال مداوا هستند و مشکلی در زمینه خدمت رسانی وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.