مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از تجاوز دشمن صهیونیستی آمریکایی به کشور، مردم نوعدوست استان کرمانشاه با حضوری گسترده در پایگاههای انتقال خون، در اقدامی خیرخواهانه خون خود را به بیماران و نیازمندان به فرآوردههای خونی اهدا کردند.
وی افزود: تنها در دو روز گذشته بیش از هزار کرمانشاهی نیکوکار برای اهدای خون مراجعه کرده و در این حرکت انساندوستانه مشارکت داشتهاند.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با قدردانی از این حضور مسئولانه، تصریح کرد: این همراهی و همدلی مردم موجب تقویت ذخایر خونی استان و تداوم خدماترسانی مطلوب به بیماران نیازمند شده است.
میرزاده خاطرنشان کرد: نیاز به خون و فرآوردههای خونی همیشگی است و از مردم درخواست میشود همچنان با حضور مستمر خود در پایگاههای انتقال خون، یاریگر بیماران باشند.












