فرماندار دشتی: شایعه تخلیه شهر خورموج کذب است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:28
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: هیچ گونه دستور یا اطلاعیه‌ای مبنی بر لزوم تخلیه شهر خورموج یا برخی محلات آن صادر نشده است.

رضا مقاتلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب و همه شهدای تجاوز اخیر آمریکایی_صهیونیستی به کشورمان اعلام کرد: طی ساعات گذشته هیچ گونه دستور یا اطلاعیه‌ای مبنی بر لزوم تخلیه شهر خورموج یا برخی محلات آن صادر نشده است و این شایعات قویا تکذیب می شود.

فرماندار دشتی افزود: ما در کنار نیروهای حافظ امنیت کشور با تمام توان و با تلاشی مضاعف در حال خدمت رسانی مستمر به مردم عزیزمان هستیم تا کمترین مشکلی در زمینه تامین نیازهای مردم ایجاد نشود.

وی گفت: هدف از انتشار چنین شایعاتی بر هم زدن امنیت روانی، نظم شهر و ایجاد فرصت برای سوء استفاده سودجویان است، از این رو تاکید می‌شود مردم به اینگونه شایعات توجهی نداشته باشند و اخبار و اطلاعیه‌ها را تنها از منابع رسمی نظیر صدا و سیمای استان بوشهر و درگاه اطلاع رسانی فرمانداری دشتی پیگیری نمایند.

وی یادآور شد: از مردم عزیز شهرستان دشتی درخواست داریم هر گونه مورد مشکوک مبنی بر انتشار اینگونه اخبار را به نهادهای امنیتی و انتظامی با شماره‌های ۱۱۴، ۱۱۳ و ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.