چهار فرزند دیار باب‌الرضا در حملات آمریکایی صهیونیستی به شهادت رسیدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:17
بجنورد- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از شهادت چهار نفر از این استان در حملات آمریکایی صهیونیستی در بندرعباس، تهران و کرمانشاه خبر داد.

قاسم محمدزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از شهادت چهار تن از فرزندان دیار باب‌الرضا(ع) در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

وی با بیان اینکه این حملات در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: شهید والامقام امیر بهادر مایوان در بندرعباس، شهید محمد وثوقی‌راد در تهران، شهید مهدی شعبانی در کرمانشاه و شهید علی پسندیده در تهران در جریان حملات آمریکایی و صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده‌های معظم شهدا و مردم استان افزود: این عزیزان با نثار جان خود، برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار ایثار و مقاومت ملت ایران افزودند و نامشان در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد شد.

محمدزاده با تأکید بر روحیه ایثار و ولایتمداری مردم خراسان شمالی تصریح کرد: آیین تشییع و خاکسپاری این فرزندان شهید دیار باب‌الرضا(ع) به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و از مردم شهیدپرور استان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.