حضور وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه آهن تهران /اخذ تصمیمات لازم جهت تسهیل سفر مردم

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:35
وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه آهن ضمن گفت‌وگو با مسافران، تصمیمات لازم جهت تسهیل سفر مردم اخذ کرد.

 فرزانه صادق با حضور در ایستگاه راه آهن تهران از نزدیک در جریان تردد مسافران و نقل و انتقال آنان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم ، وزیر  راه و شهرسازی ضمن حضور در واگن های  در حال مسافرگیری علاوه بر گفت و گو با مسافران ریلی از افزایش ظرفیت واگن ها و صندلی مسافران خبر داد و  اطمینان داد که با کمی صبوری، مشکلات موجود برای جابه‌جایی مسافران مرتفع خواهد شد. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن عرض خدا قوت به کارکنان پرتلاش این وزارتخانه؛ آنان را به صبوری و آرامش بیشتر در مواجهه با مسافران مضطرب در شرایط جنگی دعوت کرد و گفت: دولت در گذر از این روزها، در کنار مردم است و باید در نحوه خدمت رسانی به آنان، حس همراهی و همدلی را منتقل کند.

وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه‌آهن تهران خطاب به مدیر عامل شرکت راه آهن برای تسهیل فروش بلیت قطار و همچنین تسهیل سفر مردم، دستورات لازم را صادر کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.