رهنما: حراست از سرمایه دامی استان بوشهر ادامه دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:56
بوشهر- مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: حراست از سرمایه دامی استان با دقت و انسجام ادامه دارد.

محمد حسن رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر از تداوم و تشدید فعالیت‌های دامپزشکی در شرایط فعلی کشور خبر داد و اظهار کرد: پرسنل دامپزشکی استان بوشهر علاوه بر فعالیت های مختلف از جمله نظارت های بهداشتی بر اماکن عرضه مواد پروتئینی، فعالیت های آزمایشگاهی و امور قرنطینه ای و تسریع در ترخیص کالاها، در اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی در مبارزه با بیماری ها با تمام توان اکیپ های کارشناسی و عملیاتی در حال انجام انور محوله هستند.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: اقدامات لازم شامل پایش و مراقبت، واکسیناسیون های سراسری و موردی و هرگونه اقدام ضروری به‌ صورت منظم و مستمر در راستای حفاظت از سرمایه دامی استان در حوزه صنعتی، روستایی و عشایری در حال انجام است.

رهنما اشاره کرد: هدف مجموعه دامپزشکی حفظ سرمایه های دامی کشور است، تا دامداران با آرامش خاطر ، بتوانند امنیت تولید و تامین زنجیره غذایی استان و کشور را با قوت ادامه دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.