تشکیل کمیته دفاعی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس/ ماجرا چیست؟

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:19
 سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس،  از تشکیل کمیته دفاعی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس،  از تشکیل کمیته دفاعی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: این کمیته بنابر تدبیر شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است.

بنا بر روایت خانه ملت، وی افزود: اغلب کمیسیون ها نسبت به تشکیل این کمیته اقدام کرده اند و هدف از تشکیل آن در کمیسیون بهداشت نظارت مستمر بر حوزه سلامت و متولیان آن است.

نماینده قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم، ادامه داد: همچنین یکی از اهداف آن نظارت بر ذخایر دارویی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و خدمات رسانی کمی و کیفی در دوران بحران جنگ است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.