نفیسی: دستور تخلیه مرکز استان هرمزگان شایعه است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 10:42
بندرعباس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: شهروندان به شایعات منتشر شده از جمله شایعه تخلیه شهر بندرعباس توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی اظهار کرد: شهروندان به شایعات منتشر شده از جمله شایعه تخلیه شهر بندرعباس توجه نکنند. انتشار این شایعات، اقدامی در ادامه تهاجم نظامی دشمن و در قالب رسانه ای برای ایجاد نگرانی در میان مردم است از این رو مردم باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه آرامش در استان هرمزگان حاکم است، بیان کرد: کلیه بخش‌های اجرایی و امنیتی در آمادگی کامل قرار دارند و شرایط عمومی شهر عادی و روند زندگی روزمره مردم بدون اختلال در جریان بوده و هیچ خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان وجود ندارد.

نفیسی از همه مردم خواست که ضمن حفظ آرامش و خونسردی، اخبار را از خبرگزاری‌ها و مراجع رسمی پیگیری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.