به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم الماسی در سخنانی، اظهار داشت: به دو مدیر شهرستان دورود به دلیل ترک فعل و تعلل در اجرای وظایف قانونی و عدم نظارت کافی بر زیرمجموعه خود، تذکرات لازم داده شد و در صورت تکرار تحت تعقیب قانونی قرار میگیرند.
دادستان عمومی و انقلاب دورود افزود: همه مسئولین بهعنوان خادم مردم ملزم به رعایت نظامات دولتی و اجرای وظایف هستند و هر مدیری در حوزه مسئولیت خود مکلف است قانون را به نحو احسن اجرا کند.
وی ضمن هشدار به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان، گفت: نگاه ما به مسائل در وهله اول نگاه پیشگیرانه باهدف جلوگیری از بروز تخلف است و درصورتیکه شاهد تضییع حقوق عمومی به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط سازمانها و ادارات دیگر و ترک فعل مدیران باشیم بدیهی است که در چهارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.












