پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در موعد مقرر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 10:19
یاسوج-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در موعد مقرر پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتظام سهمگین با تسلیت شهادت قائد سرافراز امت و جمعی از فرماندهان شجاع در جریان جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونیستی، از بسیج دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمات به مردم خبر داد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ادامه تخصیص اعتبارات در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: حقوق اسفندماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به‌موقع و در زمان مقرر پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارکنانی که حقوق آن‌ها هم از محل اعتبارات هزینه‌ای استانی نیز پرداخت می‌شود نگرانی وجود ندارد.

وی با یادآوری حماسه رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس و پشتیبانی و همبستگی مردم در پشت‌جبهه‌ها، بیان کرد: ملت سرافراز ایران با استعانت از خداوند متعال و با اتحاد و یکپارچگی این روزها را نیز، عزتمندانه و با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.