امن‌ترین نقطه در شرایط کنونی خانه است

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
با توجه به فضای موجود و احتمال بی‌ثباتی در ساعات آینده، منابع آگاه و فعالان اجتماعی تأکید کرده‌اند که در حال حاضر امن‌ترین مکان برای شهروندان، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.
در پی تجاوز اخیر امریکا و اسرائیل به خاک کشورمان و همزمان با گزارش انفجارها در چند نقطه از کشور، وضعیت شهرهای بزرگ از جمله تهران پر ترافیک گزارش می‌شود. حضور ماشین ها در خیابان‌ها و معابر منجر به ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مناطق شده است.
 
همچنین گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در مقابل پمپ بنزین‌ها برای سوخت‌گیری است.
 
با توجه به فضای موجود و احتمال بی‌ثباتی در ساعات آینده، منابع آگاه و فعالان اجتماعی تأکید کرده‌اند که در حال حاضر امن‌ترین مکان برای شهروندان، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.
 
منبع: فارس

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.