سناتور مورفی: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا ترامپ است

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 19:35
سناتور برجسته و مشهور آمریکایی از ایالت کانکتیکات در مصاحبه ای تأکید کرد: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا ترامپ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان بی سی، کریس مورفی، سناتور برجسته و مشهور آمریکایی از ایالت کانکتیکات در مصاحبه ای تأکید کرد: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا چند نامزد مجلس نمایندگان در نیویورک نیستند؛ بلکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست..

این سناتور برجسته و مشهور آمریکایی اضافه کرد: او تلاش می‌ کند دموکراسی آمریکا را نابود کند. دموکرات ها بر این واقعیت هم نظر هستند که باید مردم مان را از حملات ترامپ به قانون مورد محافظت قرار دهیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.