سناتور مورفی: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا ترامپ است

مشرق نیوز یکشنبه 07 تیر 1405 - 20:10
سناتور برجسته و مشهور آمریکایی از ایالت کانکتیکات در مصاحبه ای تأکید کرد: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا ترامپ است.

به گزارش مشرق به نقل از ان بی سی، کریس مورفی، سناتور برجسته و مشهور آمریکایی از ایالت کانکتیکات در مصاحبه ای تأکید کرد: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا چند نامزد مجلس نمایندگان در نیویورک نیستند؛ بلکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست..

این سناتور برجسته و مشهور آمریکایی اضافه کرد: او تلاش می‌ کند دموکراسی آمریکا را نابود کند.

کریس مورفی، سپس تصریح کرد: دموکرات ها بر این واقعیت هم نظر هستند که باید مردم مان را از حملات ترامپ به قانون مورد محافظت قرار دهیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.